Kampania reklamowa będzie promować najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki Grześki oraz nowe Grześki Gofree - jedyne na rynku wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. Zaprezentuje Grześki jako nowoczesną markę, która zapewnia krótkie chwile codziennej przyjemności i beztroski, a tym samym pozwala na odkrycie i obudzenie w sobie wewnętrznego dziecka.
Spot reklamowy będzie można obejrzeć w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, Polsat i TVN oraz kanałach tematycznych. Ponadto przewidziano sponsoring wybranych programów TV. Jednocześnie prowadzone będą aktywności w Internecie: w serwisach YouTube, Facebook i VoD oraz w wyszukiwarkach SEM. Kampania uzyska wsparcie w punktach sprzedaży w postaci materiałów POSM (wobblery, plakaty, standy i ekspozycje paletowe).
Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja Just. Media zakupił i zaplanował dom mediowy Universal McCann. Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Kampania będzie trwała od 8 września do 31 października.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/grzeski-startuja-z-kolejna-kampania-reklamowa